INFO

-----..PENGEPOSAN DI MBS.

(AHAD-KHAMIS)
POS SEPERTI BIASA(SEBELUM 12 tgahri)

(SABTU )
POS SEPERTI BIASA KECUALI SABTU
MINGGU PERTAMA :)

(JUMAAT)
CUTI POS


PELANGGAN YANG MASIH TIDAK MENERIMA ITEM MASING-MASING SELEPAS 2 @ 3 HARI PENGHANTARAN, SILA SMS 0179187696 UNTUK SELANJUTNYA

Welcome =) Thanks for visiting ^_~ Feel free to follow us & Like our FB fanpage .

BOLEH ORDER DISINI

BOLEH ORDER DISINI
KLIK GAMBAR UNTUK INFO

Saturday, 14 June 2014

Jerawat Batu Semakin Pulih Dengan Shaklee

Harini nak cite cket pasal jerawat batu, sapa yg penah ade jerawat batu ni, tau kan sakit sgttttt, dalam tu bukan je ada nanah tp darah yg byk sgt, kalau kita picit tu keluar darah je by huhu sakit sbb saya sdri dulu penah ada, kalau tumbuh kat dahi ni rasa berdenyut2 xtau dah nak ckp mcm mana sakitnya tu. Alhamdulillah saya dah lepas fasa yg menyakitkan tu tp bukan dgn shaklee sbb masa tu zaman belajar xtau plak ade shaklee ni tp hilang sikit2 mgkn hormon remaja agaknya masa tu
Contoh gambar yg mengalami jerawat batu, jerawat saya lebih kurang mcm nila dulu cuma dlu byk di dahi n lps tu tinggal parut yg berlubang tau bila dah hilang biasanya

Punca jerawat batu terjadi adalah kerana banyak kotoran sedang berlapik di bawah permukaan kulit, di mana tunjangnya jauh bersambung kepada sarang resdung yang bertempat di sekitaran tengkuk. Kawasan ini berupaya menyimpan banyak stok kuman sebab ia adalah tempat utama perjalanan di antara dua hala iaitu - tempat makanan tiba di mulut, di kunyah kemudian baru dapat lalui tekak / kerongkong (setelah dah hancur), lepas tu baru boleh lalui bahagian dada (hati, jantung) sebelum jatuh jauh ke dalam di perut - usus tempat pem'proses'san. Jerawat batu selalu datang dalam keadaan bernanah

Nak cerita tentang set kecantikan shaklee (set d) juga berupaya untuk mengecutkan jerawat dan seterusnya memudarkan parut serta menjadikan muka lebih sekata dan licin






1. Vitamin B complex

Patut ditambah dalam diet untuk mendapatkan kulit cantik
Meningkatkan segala fungsi tubuh badan.
Jika beberapa fungsi dalam badan tidak berjalan lancar, kesannya boleh dilihat pada kulit. Kulit nampak kusam dan tidak sihat
Mengangkut oksigen ke kulit, ini membantu menghalang pembentukkan jerawat






2. Vitamin E


Terkenal sebagai vitamin untuk kesihatan kulit
Sejenis vitamin antioksidan yang effektif.
Membantu melawan radikal bebas dalam tubuh badan
Radikal bebas adalah foktor utama berlakunya penuaan kulit dan Vitamin E diperlukan untuk meneutralkan radikal bebas ini
Memudarkan pudar dan menjadikan kulit muka lebih lembap dan berseri



3. Vitamin C


Juga sejenis vitamin antioksidan
Mengecutkan jerawat dan menghaluskan kulit
Membantu dalam penghasilan collagen
Mencaerahkan kulit dan mengekalkan kelembapan kuli muka

4. ESP

Kenapa perlu ada ESP, ESP ni adalah protein yg boleh memperharui sel2 lama dgn sel2 baru samada di bawah kulit atau di bawah kulit dengan ini proses untuk pengecutan jerawat dan memudarkan parut lebih singkat dgn ESP

TESTIMONI MEREKA YG DAH BERJAYA DGN SET SKINCARE SHAKLEE DAN ESP

penggunaan set d skincare dan esp selama 2 bulan

permulaan bulan pertama - jerawat mulai kecut

bulan kedua - parut semakin pudar dan warna kulit semakin sekata


YANG PENTING BILA MAKAN SUPPLEMEN PERLU KONSISTEN DAN KEBANYAKAN VITAMIN SHAKLEE NI MMG DIDATANGKAN DALAM JUMLAN UNTUK 4 BULAN

INSYALLAH JIKA KONSISTEN AKAN NMPK HASILNYA

BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT 

SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR PILIHAN ANDA
AYA [MOHAYA]
CALL/SMS/WASSAP: 0179187696



COD : SEKITAR TOK BALI, PASIR PUTEH, KELANTAN

Copywrite Reserved