ORDER HERE

[ SATU SKINCARE TAK DAPAT PUASKAN HATI SEMUA ORANG]

 Kita pakai skincare untuk puaskan hati orang lain ke untuk diri sendiri. Orang selalu tanya " Kulit cantik ni macam mana ye". Putih ke? Bebas jeragat ke? Bebas jerawat ke? 

Semua tu tak penting. Yang penting keyakinan diri kita pada diri kita sendiri. Bak kata #confidenceisperfection. Haaa githeww! Kita tahu kan kulit kita macam mana. Walaupun tak cerah bersih, atlease kita tahu kulit kita ada perkembangan yang positif dengan skincare yang kita guna. 

Sape lagi tak cuba skincare #Hausskinsuperpotent ni, marilah cuba korang. Misi #Hauszerojerawat dan #HauszeroJeragat.

Rugilah tak tepek sesuatu yang diyakini Halal kat muka korang.

#halalcosmeticstrendsetter

HAUS SKIN SUPER POTENT #ZEROJERAGAT

Haya sangat sure ramai yang ada masalah JERAGAT lebih-lebih lagi bila dah msuk 30an. Rata-rata kajian pun cakap "bila dah masuk 30an kena pndai jaga, kalau tak! sepapan jeragat kat muka tu" Haaa gituu. 

Tapi hari ni Haya nak share HAPUS JERAGAT! ­čĹŹ. Tak perlu rawatan laser bagai, teknologi Super Potent dapat bantu. 

Korang mudah sangat cara ni. Kalau korang malas lagi tak tahu edenn ­čśé


“TEKNOLOGI EPIGENETIKS + SUPER POTENT”

SET ZERO JERAGAT #HAUSZeroJeragat

Super Intense Cream Cleanser 60ml - (NOT210201507K) 

Fungsi:
­čŹÇPulihkan jerawat
­čŹÇKawal penghasilan sebum
­čŹÇHaluskan liang pori
­čŹÇBersihkan sel kulit mati
­čŹÇCerahkan tona kulit 
­čŹÇBersih dan melembap
­čŹÇKurangkan tanda penuaan
­čŹÇRedakan keradangan

Super Potent AHA+BHA Exfoliating Lotion 50ml - (NOT210201509K) 

Fungsi:
­čî┐Bersihkan sel kulit mati
­čî┐Rangsang penghasilan sel kulit baharu
­čî┐Haluskan liang pori
­čî┐Kawal penghasilan sebum
­čî┐Pulihkan jerawat
­čî┐Cerahkan tona kulit
­čî┐Kuatkan sistem skin barrier
­čî┐Baiki tanda penuaan
­čî┐Bekalkan kelembapan


Silky Intense Oil Serum 10ml- (NOT191002122K)
Fungsi:
­čî▒Merawat masalah kulit kering dan jeragat.
­čî▒Mencerahkan dan melembapkan kulit.
­čî▒Mengurangkan kesan parut
­čî▒Ejen anti penuaan dan awet muda
­čî▒Anti viral, anti radang dan anti bakteria

#HausSkin #Superpotent #haussuperpotent #Epigenetik #EpigeneticsTechnology #jerawat #shopeefeed