PRODUK

ORDER HERE

NUFA KRIM JERAGAT MOISTURIZER ORIGINAL KRIM PENGHAPUS JERAGAT

Kak Haya ada solusi yang PALING SELAMAT & BERKESAN,

insya Allah masalah Akak akan terus hilang!


Sapu sebelum tidur sahaja. Bangun saja dari tidur terus dapat rasa muka segar-bugar!


Dalam 7 hari, JERAWAT akan mula kecut dan JERAGAT  akan semakin pudar!


Tentu Akak dah cuba macam-macam cara nk hilangkan Jerawat dan Jeragat Akak tu, tapi tetap tak menjadi kan..?

Yang paling SEDIH, banyak-banyak teknik/rawatan buat sekali pun..
Jerawat dan Jeragat tu tetap TAK HILANG kan Akak..?

Dahla DUIT HABIS BANYAK,
Tetapi, TIADA hasil!

Belum kira side-effect dia lagi tu..


Makin lama Akak biarkan masalah ini, ia akan jadi lagi teruk, dan sangat-sangat sukar untuk dirawat. Tapi jangan risau..


MEMPERKENALKAN..

NUFA TREATMENT MOISTURIZER
NUFA TREATMENT MOISTURIZER

Nufa - Treatment Moisturizer

Gabungan SERUM + PELEMBAP yang mampu merawat dan melindungi kulit dari luar ke dalam.


Ia juga diperkaya dengan Ekstrak Mulberry yang sangat tinggi dengan anti-oksidan, anti-septik dan anti-penuaan.

NUFA TREATMENT MOISTURIZER


Kenapa buah mulberry jadi pilihan bahan #UTAMA dalam “NUFA Treatment Moistruizer”?

Ramai yang tak tahu buah mulberry sangat kaya dengan nutrisi dan antioksidan...

Kebanyakan pakar kulit mengesyorkan buah mulberry sebagai #solusi untuk masalah kulit atau kanser kulit...

Dengan kuantiti yang tepat dalam #NUFA, ia mampu membantu akak merawat kulit secara perlahan-lahan, dari dalam terus ke luar lapisan kulit... ❤️


Produk Berdaftar Dengan KKM

NUFA TREATMENT MOISTURIZER
Bagaimana Cara Nufa - Treatment Moisturizer Merawat Kulit Akak?



Peringkat Pertama
(1 – 2 Bulan)

Ia akan mengimbangkan kembali struktur dan fungsi kulit kita yang dah rosak.
Ia mengurangkan penghasilan pigmen melanin iaitu jeragat pada wajah kita sekarang dan memecahkan akar jeragat daripada terus aktif


Peringkat Kedua
(3 – 4 Bulan)

Ia menggalakkan penghasilan sel kulit baru dan kologen utk elakkan kulit muka kita nampak kusam dan tua daripada usia.
Ia membaiki sel sel kulit kita yang dah rosak, dengan merangsang dan mempercepatkan proses pembentukan sel sel kulit baru.


Peringkat Ketiga
(5 – 8 Bulan)

Ia melindungi kulit daripada radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan sel kulit.
Ia membekalkan lembapan dan mengunci kelembapan dalam kulit untuk mengelakkan kulit jadi kering dan kusam.

BAHAN-BAHAN UTAMA

 

NUFA TREATMENT MOISTURIZER

  • Tanpa Bahan Kimia
  • Tiada Berbau Ubat
  • Tiada Kesan Sampingan
  • Tanpa Pengelupasan

Nufa akan bantu Akak..

Melindungi kulit daripada radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan sel kulit.

Membekalkan lembapan dan mengunci kelembapan dalam kulit untuk mengelakkan kulit jadi kering dan kusam.

Testimoni Pengguna Nufa - Treatment Moisturizer

NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER

TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


Sebelum VS Selepas

TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER


TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER
TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER



TESTIMONI NUFA TREATMENT MOISTURIZER

Gambar Isi Dalam Produk
Isi Dalam Jenis Krim
Bewarna Ping Jernih Berry
Berbau Buah Berry
Bau & Warna Hasil Dari Ekstra Buah Mulberyy
Bukan Seperti Produk Timbang Kilo

Cara Guna Nufa
NUFA TREATMENT MOISTURIZER
NUFA TREATMENT MOISTURIZER


Cara Guna Nufa
1. Pakai Waktu Malam Sahaja Sebelum Tidur
2. Basuh Muka Terlebih Dahulu, Ambil Krim Dengan Hujung Jari Dan Sapu Pada Muka.
3. Ratakan Ke Seluruh Muka
4. Ratakan Dengan Nipis Sahaja

1 Bekas tahan selama 2 - 3 Bulan penggunaan.
1 bekas nie tahan 2-3 bulan pemakaian, 

Kebanyakan akan ambik 2 bekas terus, untuk rawatan secara konsisten 😊

Jom Akak! Kita mulakan PROSES RAWATAN JERAWAT DAN JERAGAT pada muka akak sekarang sebelum jerawat dan jeragat tu jadi SEMAKIN PARAH 😊!


Sesuai Dipakai Oleh Semua Kategori Umur dan Jantina.

NUFA TREATMENT MOISTURIZER
NUFA TREATMENT MOISTURIZER
Ada BERITA BAIK untuk Akak.. 
Jika Akak Order Sekarang!
Kak Haya berikan SABUN PENCUCI MUKA PERCUMA!!



Soalan Lazim
Selamat ke produk ni ? 
Ya. bahan-bahan dalam Nufa Moisturizer adalah daripada bahan-bahan selamat.

Ada merkuri ke ? 
Tidak ada. Nufa Treatment Moisturizer 100% bebas dari bahan kimia merbahaya seperti Merkuri, Hydroquinone dll.

Berapa lama kesan ? 

Kesan bagi setiap individu adalah berbeza mengikut tahap masalah individu. Biasanya dalam penggunaan 2 minggu sudah dapat lihat perubahan ketara dari sebelumnya.

Macam mana cara guna ? 
Pakai pada malam sahaja sebelum tidur untuk mendapatkan kesan yang maksimum, kerana ketika itu hormon dalam keadaan stabil dan kulit tidak stress.

Berapa lama penggunaan 1 bekas ? 
Satu bekas Nufa Treatment Moisturizer boleh dipakai selama 2 bulan, 60 hari namun ia bergantung kepada kadar penggunaan individu.

Macam mana tekstur krim ? 

Nufa Treatment Moisturizer adalah bertekstur Gel Cream kerana ia merupakan gabungan formula serum & pelembab. Ia dijamin tidak melekit & cepat serap.

Boleh campur pakai dengan produk lain tak ? 
Ya boleh. Ia sangat selamat digunakan bersama produk skincare yang lain tanpa sebarang masalah.

Boleh sapu kat jerawat tak ? 
Boleh. Nufa Treatment Moisturizer sebenarnya bukan sahaja untuk merawat jeragat malahan ia juga berfungsi untuk merawat pelbagai masalah kulit yang lain.

Pantang larang penggunaan produk:

Wajib dipakai sebelum tidur.

Wajib pakai sunblock atau sunscreen pada siang hari untuk melindungi kulit dari sinar UV.

Cuci muka dengan bersih sebelum menyapu Nufa Treatment Moisturizer

Pastikan anda terus tidur selepas memakainya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...